Moje wpisy wędkarskie

Zasiadka karpiowa na Zalewie Nakło - Chechło

Opiszę Wam długo planowaną wyprawę karpiową, na którą wybrałem się z kolegą (seba1212).A więc już w kwietniu planowaliśmy zasiadkę karpiową, która miała się odbyć w lipcu. Czas mijał nieubłaganie szybko, bo lipiec nadszedł błyskawicznie. 19 lipca przyjechał do mnie Sebastian i powiedział, że kupił 11 KG kukurydzy do nęcenia, ja pojechałem kilka dni…

Witam brać wędkarską po mojej długiej nieobecności na portalu wedkuje.pl. Rok 2013 był dla mnie słabym rokiem pod względem wędkowania. Byłem kilka razy na rybach, na pobliskim stawie licencyjnym "Gierzyna" oraz udało mi się odwiedzić królową naszych polskich rzek Wisłę. Wraz z upływem czasu do końca roku 2013 zacząłem częściej wybierać się na spinn…

Witam. Niedawno nabyłem kołowrotek firmy "Dragon" i muszę dodać, że jak na moje środki finansowe to nie był tani (188zł). Byłem już z nim kilka razy na rybach i spisuje się znakomicie. Ma już na swoim koncie kilka karpi oraz drobnicę. Posiada on między innymi: Korpus i rotor wykonane ze sztywnego kompozytu grafitowego 2 duraluminiowe szpule zapaso…

Witam wędkarską brać. Dzisiaj chciałbym wam opisać pewną wyprawę. Więc od czego tu zacząć Kilka dni przed tą wyprawą zastanawiałem się z Michałem gdzie możemy pojechać na ryby. Wpadłem na pomysł żeby pojechać na dziki staw który znajduje się w Bytomiu. Michał po krótkim namyśle się zgodził. Ale był jeden problem, nie mieliśmy transportu a ten staw …

Witam chciałbym dzisiaj opisać moją i Sebastiana (Majestc97) pierwszą wyprawę wiosenną w tym mijającym roku. Około godziny 15.30 zadzwoniłem do Sebastiana że już się powoli zbieram i o 16.00 będę po niego. O godzinie 16.15 byliśmy już nad stawem. Pierwsze co to , rzut okiem na staw i poszukiwanie miejsca na wędkowanie . Na szczęście nasze ulubione…

Witam chciałbym dziś opisać wyprawę spinningową , na którą wybrałem się z przyjacielem Sebastianem (seba1212) na staw licencyjny "Gierzyna". Dnia 25.08.11 postanowiliśmy z Tebutem pojechać po treningu piłki nożnej na rybki.Nie chciało mi się jechać (jak zwykle) ale Tebut mnie namówił. Ok. godz. 17.45 byliśmy już na stawie Na początku jakoś nam nie…